torstai 6. kesäkuuta 2013

Palleroisia :)







Sitä näkymää minkä luonto antaa, on usein vaikea saada vangituksi kameralla, varsinkin minun pienellä digikamerallani. 
Muutaman kerran, aamulla töihin pyöräillessäni, olen nähnyt huikean näyn, kuinka aurinko läpäisee nuo muuten niin mitättömän näköiset palleroiset ja olen saanut nauttia upeasta elämyksestä. Pitkään olen yrittänyt vangita edes murto-osan siitä mitä olen nähnyt. 
Tässä muutama yritys vangita näky/kuva auringon ja aamukosteuden kaunistamista palleroista.
Etana nauttii auringosta ja olostaan tietämättä tuon taivaallista yhden aamumatkaajan "hassunhauskoista kuvaussessioista"!

4 kommenttia:

  1. Joskus jokin näkymä lumoaa, vangitsee katseen ja sisimmän omakseen. Olen opetellut tallentamaan niitä tuokioita sydämen kameralla♥

    Luonto jakaa juuri nyt niin paljon ihmeitä iloksemme!!

    Valoa päiviisi ja paljon kauniita hetkiä!

    VastaaPoista
  2. Kaikkea ei voi tallentaa kameralla, joten monta ihmettä on talletettu sydämeen.
    Ehkä sitä vaikeiden asioiden vastapainoksi haluaa nauttia kauniista ja hyvistä asioista!
    Kiitos samoin, iloa kesäisiin päiviisi!

    VastaaPoista
  3. Kyllä sinä onnistuit.Onkin tavattoman kaunista, kun aurinko paistaa puhalluskukkien lävitse, henkäyksen kevyttä ja hahtuvaisen kaunista.

    Ihanaa mittumaaria sinne!

    VastaaPoista
  4. Kiitos!
    Heitän haasteen ja haluan nähdä myös sinun ottamia "pallerokuvia"! :)
    Samoin :)
    Ihana ilta on ollutkin, haikeista muistoista huolimatta. Tasan 14 vuotta sitten alkoi poikani saattohoitomatka.
    Kaikki tämä on osa elämää, valoineen ja varjoineen.

    VastaaPoista